עורך דין גירושין

על פי הנתונים האחרונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחד מכל שלושה זוגות נשואים יאלץ להתמודד עם פירוק החבילה הזוגית במסגרת הליך גירושין. כיום, יותר ויותר זוגות העומדים לקראת הליכי גירושין ממהרים לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין המתמחה בניהול תיקי גירושין ובמתן ייעוץ משפטי לאחד מבני הזוג בכל הקשור להליך.

עורך דין המתמחה בדיני המשפחה יכול להיות גם עורך דין נזיקין או כל עורך דין בעל ידע מקצועי מורחב בתחום דיני המשפחה.


בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חיוני אשר יסייע לכם לבחור את עורך הדין הנכון לטיפול בענייני הגירושין שלכם.

  • ניסיון מקצועי – כמו בכל תחום שירותי אחר, גם בתחום עריכת הדין חייב להיות לעורך הדין אליו אתם פונים ניסיון מקצועי בתחום בו הוא עוסק. בחלק מהמקרים, עורכי דין המתמחים בנושאי גירושין יכולים לעסוק בתחומי משפט נוספים, לרבות, עורך דין נזיקין, עורך דין הוצאה לפועל וכדומה. במקרים אחרים, עורך דין גירושין הינו עורך דין המתמחה אך ורק בדיני המשפחה ובליווי הליכי גירושין.
  • ההיצע גדל והבחירה קשה – היצע עורכי הדין רק הולך וגדל משנה לשנה, דבר שמצד אחד מאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי לבחירה, אך מצד שני מקשה על האופן בו יש לנהל את הליך הבחירה. על מנת לבחור את עורך הדין המקצועי והראוי אשר ילווה אתכם בתיק הגירושין אותו אתם עומדים לנהל, אל תהססו לבקש המלצות מלקוחות העבר של עורכי הדין אליהם אתם פונים. כמו כן, הקפידו לקיים מספר פגישות עם מספר עורכי דין שונים, לקבל מהם חוות דעת משפטית ראשונית אודות מקרה הגירושין הפרטי שלכם, וכמו כן, לבחון את מידת השירות והיחס האישי לו אתם זוכים במהלך הפגישה.
  • ידע זה כוח – לאחר שצמצמתם את אפשרויות הבחירה שלכם, הקפידו לצבור כמה שיותר מידע אודות עורכי הדין השונים העומדים לייצגכם בתיק הגירושין. כיום, באמצעות רשת האינטרנט תוכלו לקרוא חוות דעת מקצועיות אודות עורכי הדין השונים, תוכלו לאתר חומרי קריאה אודות תיקים משפטיים אשר טופלו על ידם ועוד. רשת האינטרנט המהווה רשת של אינפורמציה בכל תחומי החיים, תסייע לכם גם באיתור עורכי דין באזור מגוריכם.

 

לסיכום, עורך דין גירושין הינו עורך דין המלווה אתכם ברגעים הקשים עימם אתם נאצלים להתמודד במסגרת פירוק החבילה הזוגית אשר ליוותה אתכם לאורך מספר שנים. הקפידו על בחירת עורך דין קשוב, ענייני ואכפתי. עורך דין מקצועי חייב המתמחה בדיני הגירושין יכול לעסוק גם בתחומי עריכת דין אחרים, לרבות, עורך דין נזיקין וכדומה. הקפידו לבחור את עורך דינכם על פי הפרמטרים המופיעים לעיל והבטיחו לעצמכם הליך גירושין השומר על מלוא זכויותיכם לאורך כל הדרך.