המשפחה לטוב ולרע היא תמיד משפחה

תוכן עניינים

אין ספק כי תחום דיני משפחה הוא תחום מורכב ורגיש. גם כאשר זוגות מגיעים לכדי סכסוך ומחליטים לפרק את התא המשפחתי, הם לעולם יישארו משפחה וזאת בתנאי שישנם ילדים. זוגות רבים בוחרים לסיים את פרק הנישואין בשלב זה או אחר ומסיבות רבות ומגוונות. מרגע קבלת ההחלטה לפרק את החבילה, יכול כל אחד מבני הזוג לבחור האם להגיש את דרישת הגירושין בבית דין לענייני משפחה, או לחילופין בבית הדין הרבני. היכן ומי שיפתח ראשון את דרישת הגירושין, שם יתבצע ההליך ולראיה, אם הבעל ניגש לבית הדין הרבני ופתח תיק גירושין, הרי שהאישה תאלץ גם היא לשאת את ההליך בבית הדין הרבני, גם אם רוצה היא להגיע לבית דין לענייני משפחה. עורך דין לענייני משפחה הוא זה שצריך להמליץ לבני הזוג יחד או לחוד, האם נכון להם לגשת אל בית דין רבני, או לחילופין אל בית דין לענייני משפחה. ההבדלים הם מגוונים, אך לא תמיד ולא בכל מקרה אחד עדיף על פני השני, אלא הבחירה תתבצע בהתאם לכל מקרה ונסיבותיו. עו"ד לענייני משפחה עוסק בתחומי רבים ומגוונים הקשורים לתחום המשפחתי ובין היתר: עריכת הסכם ממון בין ידועים בציבור, גירושין ועוד.

כמה עולה עורך דין לענייני משפחה

על אף שחשוב לדעת מבעוד מועד מהי עלות שכר הטרחה של עורך הדין, הסוגיה אינה ניתנת למדד באופן בהיר, משום שכל תיק וכל זוג, כמו יחידים, יכולים לשלם סכום שונה (לעיתים משמעותית). כל אדם מגיע אל עורך דין לענייני משפחה עם בקשה שונה משל האחר, עם בעיה מורכבת פחות או יותר ועם דרישות מגוונות, כך שהעלות נמדדת ומחושבת לכל אדם באופן אישי ובהתאם לעינינו. לצורך העניין, העלות עבור כתיבת הסכם ממון בין ידועים בציבור תהיה שונה לחלוטין מהעלות לייצוג משפטי בתהליך גירושין וכן הלאה. אם תרצו לקבל הצעת מחיר קונקרטית, יהיה עליכם להיפגש ולדבר עם עורך הדין, להציג בפניו את המקרה באופן כללי (אך מדויק) ורק כך יוכל העורך דין להעניק לכם את סדר הגודל של התשלום אותו תאלצו לשלם.

לסיכום : עו"ד לענייני משפחה מטפל במקרים רבים ומגוונים הקשורים אל התא המשפחתי. כדי לבחור עוד ולקבוע עלות, יש לערוך עבודת שטח ולקבל המלצות אודות עורך הדין הראוי למקרה הספציפי שלכם, לגולל בפניו את סיפורכם ורצונותיכם ורק אחר כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת.

עורך דין