כיצד לבחור סוכנות פונדקאות המתמחה בליווי הליכי פונדקאות

תוכן עניינים

הזכות להורות הינה זכות בסיסית העומדת לרשות כל אחד ואחת מאיתנו, וזאת ללא קשר לנטיותינו המיניות, לדת אליה אנו משתייכים ולאורח החיים אותו אנו מנהלים. זכות זו ממומשת בשנים האחרונות על ידי אלפי נשים וגברים ישראליים הנעזרים בסוכנויות פונדקאות לצורך ליווי תהליכי פונדקאות המתקיימים בחו"ל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים חיוניים לבחירת סוכנות פונדקאות.

פרמטרים מקצועיים לבחירת סוכנות פונדקאות

סוכנות פונדקאות מהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך פונדקאות בארה"ב או בכל מדינה אחרת המתירה את קיומם של הליכי פונדקאות ליחידים, לזוגות חד מיניים ולזוגות המתקשים להביא לילדים לעולם ואינם עומדים בתנאים הנדרשים לצורך הליך פונדקאות מלאה בהתאם לחוק הישראלי. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה מצד ההורים ו/או ההורה המיועד לבחירת סוכנות פונדקאות מקצועית ומנוסה אשר תלווה אותם לאורך כל שלבי ההליך.

בין יתר הפרמטרים לבחירת סוכנות פונדקאות נכללים פרמטרים כגון: ניסיון מקצועי, תכנית הפונדקאות המוצעות על ידי הסוכנות מסביב לעולם, היקף השירותים המוצעים להורים המיועדים/הורה מיועד לאורך הפעלת תכנית הפונדקאות, קשרי עבודה עם גורמי רפואה מובילים בתחום, אופן הטיפול באם הפונדקאית לאורך שלבי ההיריון והלידה וכדומה. פרמטרים מקצועיים אלו חייבים להיבדק על ידי ההורים המיועדים/הורה המיועד בהתאם לציפיותיהם בכל הנוגע למימוש חלומם בדרך להפוך להיות הורים ולהקים תא משפחתי התואם את אורח חייהם.

במקרים של הליך פונדקאות בחו"ל, ההורים המיועדים/הורה מיועד, עלולים לחוות תחושות שונות הנלוות לחוסר השליטה על התהליכים הרפואיים והבירוקרטיה המונהגת במדינת הפונדקאות בה הם בחרו, ולכן, קיים צורך ממשי בעמידה אל מול סוכנות פונדקאות המאפשרת להורים המיועדים/הורה מיועד להתמודד עם כל ההשלכות והקושי המנטאלי הנלווה לכך.

כמו כן, ליווי הליכי פונדקאות באמצעות סוכנות פונדקאות ליחידים ו/או לזוגות חד מיניים ולזוגות שאינם יכולים לבצע את התהליך בישראל, הינו הליך המחייב אתכם לבחון את כל השלבים המוצעים לכם על ידי הסוכנות לאורך מימוש זכותכם להורות, לרבות, בהיבט הרפואי, ההיבט המשפטי, ההיבט הביטוחי וכדומה. בנוסף לכל אלו, היחס האישי המוצע לכם על ידי נציגי הסוכנות משלבי הייעוץ הראשוניים הינם חלק בלתי נפרד משקלול הפרמטרים הנדרשים לצורך בחירת סוכנות פונדקאות המלווה הליכי פונדקאות בארה"ב או בכל מדינה אחרת בה תוכלו לממש את זכותכם הבסיסית להורות. הפקידו לבחון בחוכמה ובהתאם לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל וגם אתם תוכלו לממש את זכותכם להורות על הצד הבטוח והיעיל ביותר.

הורים ותינוק