עו"ד תעבורה לתאונות דרכים ואי ציות לתמרור

תוכן עניינים

תאונת דרכים אשר נגרמת כתוצאה מאי ציות לתמרור עצור עלולה להביא לפסילת רישיון במשך 3 חודשים ואף לשלילת רישיון ארוכה יותר במקרים מסוימים כאלה ואחרים, שלילה על תנאי וקנס כספי כל שהוא. לא רבים יודעים זאת, אך כיום בהחלט לא מדובר על גזירה משמיים במקרים כאלה, ונראה כי לא פעם מסתבר כי ניתן להפחית בעונש בצורה משמעותית ביותר, ולהגיע לעסקת טיעון כאשר פונים לעו"ד תעבורה אשר מומחה בתאונות דרכים ומנוסה בכך.

כיצד יטפל עו"ד תעבורה בעבירה

עורך דין תעבורה אשר מייצג את החשוד במקרה כל שהוא יכול באמצעות התערבותו להגיע לתוצאות של שלילת רישיון על תנאי והפחתת משך פסילת הרישיון למינימום מן הסתם. כמובן שעסקת טיעון והפחתת העונש היא על פי כל מקרה לגופו ועל פי הנסיבות. שאלות שעו"ד תעבורה יעלה בעת הסדר כזה יהיו: האם הצומת היה פנוי? האם יש נפגעים בתאונה? האם לחשוד יש בכלל עבירות תעבורה קודמות? מהו ותק הנהיגה של החשוד? כמו כן, עו"ד תעבורה ייצג את הלקוח אל מול התביעה ויפנה לבית המשפט לאישור טיעון ההסדר הטוב ביותר עבורו.

יצירת קשר מונעת סיבוכים

מומלץ לכל חשוד בעבירה בה חלה סכנת פסילת רישיון, שלילה, קנס כספי ומאסר על תנאי לפנות הישר לאחר האירוע לעו"ד תעבורה ולקבל ייעוץ ראשוני אשר ימנע סיבוכים ויעניק ללקוח סיכוי טוב להגיע להסדר טיעון.

התמחותו של עורך דין תעבורה בתחומי תעבורה

עורך דין תעבורה מומחה במשפט פלילי ובדיני תעבורה, מעניק ייצוג המלווה ביחס אישי, זמינות ותמיכה. עורך דין תעבורה עוסק בעבירות תנועה כגון: תאונת דרכים, תאונת דרכים בעקבות אי ציות לתמרור, תאונות פגע וברח, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, עבירות מהירות, עקיפות מסוכנות, אי ציות לשוטר, נהיגה בזמן שימוש בטלפון נייד ונותן שירות בכל הנוגע להסדרי טיעון, מניעת שלילה ופסילת רישיון נהיגה ורכב על פי חומרת העבירה. המשרד של עורך דין תעבורה פתוח ופועל למען לקוחותיו 24 שעות בכל השבוע וזמין לייעוץ ראשוני ולטיפול מסור.