רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים

תוכן עניינים

אם אתם חשים שנפגעתם במסגרת התערבות כירורגית בתחום הפלסטי וברצונכם להוכיח שנגרם לכם נזק ממשי ואתם זכאים לפיצוי, חשוב שתפנו אל עורך דין רשלנות רפואית שמומחה בתחום ניתוחים פלסטיים וזאת על מנת שיבחן את המקרה ויאמר לכם האם לדעתו המקצועית אכן נגרם כאן נזק מסוג רשלנות רפואית או שמא עדיף לוותר על ההוצאות הכספיות והבירוקרטיה המשפטית הארוכה וזאת משום זה מקרה של רשלנות מסוג רפואי. בהתאם להתייעצות ראשונית זו, ניתן יהיה להחליט האם להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בניתוח פלסטי או לזנוח את העניין.

כירורגיה פלסטית בישראל ובעולם

מדי שנה הרפואה מתקדמת בצעדי ענק, דבר שכולל גם את תחום הניתוחים הפלסטיים. נכון לשנים האחרונות הניתוחים הפלסטיים הפכו לבטוחים יותר מתמיד ומבוקשים יותר מאי פעם. החזות החיצונית של האדם היא דבר משמעותי בעיניו ובעיני סביבתו ותורמת רבות לביטחון העצמי שלו ופעמים רבות אף להתקדמותו בחיים. כיום, רוב האנשים שאינם מרוצים עם איבר זה או אחר בגופם פונים אל כירורג פלסטי במטרה לתקן את מראהו של אותו איבר. העלייה בכמות הניתוחים הפלסטיים אותם מבצעים מדי שנה הובילה גם לעלייה בכל הקשור אל תביעות רשלנות רפואית של ניתוחים פלסטיים. רוב הפעמים אנשים שמחליטים לעבור ניתוח פלסטי הם גם אלו שאמונים על תהליך בחירתו של המנתח והבחירה שלהם לא תמיד מספיק טובה, דבר שיכול להוביל לתוצאה מאכזבת ופעמים גם למצב של רשלנות מסוג רפואי.

בישראל בתי המשפט מחמירים בכל הקשור אל התחום הפלסטי. השופטים רואים בכירורג אחראי על כל הקשור אל שלבי הניתוח. מאותו השלב בו הוא מציג את הנתונים אודות הניתוח ומסביר אודות הסיכונים השונים, שלב קבלת ההחלטה לנתח, סוג הניתוח בו הוא בוחר, ביצוע הניתוח והמעקב שלאחריו. כאשר השופט בא לבחון עילה משפטית של רשלנות רפואית בניתוח פלסטי הוא יבחן האם הרופא התרשל וגרם לנזק ובהתאם הוא יקבע האם המטופל אכן זכאי לתבוע אותו. ייצוג על ידי עורך דין יכול לעזור רבות בכל הקשור אל הצגת הנושא בפני השופט.

רשלנות רפואית יכולה להתרחש טרם הניתוח, בעת הניתוח ולאחר הניתוח. טרם הניתוח המטופל צריך לקבל את ההחלטה הנכונה לו לגבי המנתח והניתוח ועל מנת שיוכל לעשות זאת המנתח הפלסטי צריך לספק לו מידע אודות היתרונות והחסרונות של הניתוח, סיכונים, תופעות לוואי ואחוזי ההצלחה. אם המנותח קיבל מידע חלקי  או הוסתרו פרטים לגבי רמת הסיכון של הניתוח, ניתן לפנות אל עורך דין ולהגיש באמצעותו תביעת רשלנות רפואית. דבר זה בתוקף גם אם המנותח משוכנע שהטיפול בו בעת הניתוח היה רשלני וגרם לנזק וגם אם לאחר הניתוח נגרמו למנותח נזקים בעקבות טיפול תרופתי לא מתאים, אי ביצוע מעקב של הרופא המנתח ופעולות נוספות שלא בוצעו כהלכה והובילו לנזק ומפח נפש של המנותח.

כדי לדעת האם יש לכם עילת תביעה לרשלנות רפואית בגין ניתוח פלסטי שעברתם חשוב שתפנו אל עורך דין בעל ניסיון ומוניטין מוצלח בתחום ניתוחים פלסטיים וזאת על מנת שיסביר לכם מה סיכויי התביעה שלכם וייקח על עצמו את תיק התביעה במטרה להשיג עבורכם את אותו פיצוי לו אתם ראויים.

ניתוח פלסטי