עורך דין פלילי לאלימות במשפחה

תוכן עניינים

עורך דין פלילי לאלימות במשפחה יהי הכתובת הנכונה לפנות אליה בכל מקרה הקשור לדבר, בין אם הוגשה נגדכם תלונה ובין אם אתם מגישים תלונה נגד אדם במשפחה ורוצים להעמידו לדין.

עורך דין פלילי המתמחה במקרי אלימות במשפחה מכיר את החוק על בוריו, יודע כיצד מתנהלת המשטרה, מהם הפרוטוקולים לטיפול במקרים כאלה ובחשודים ומהו ההליך המשפטי. השאירו את עבודת הצדק לעורך דין המתמחה בתחום, ופנו לקבל ייעוץ וליווי משפטי של עורך דין פלילי בדחיפות, אם אתם קשורים באופן כזה או אחר למקרה של אדם האלים כלפי בני משפחתו.

למה חשוב לפנות לעורך דין פלילי לאלימות במשפחה

אם אתם נחשדים במקרה של אלימות במשפחה ומזמינים אתכם להגיע אל חקירת משטרתית עקב תלונה שהוגשה נגדכם, עליכם להבין כי אתם חייבים להיזהר מאוד בלשונכם שכן כל דבר שתגידו בהחלט עשוי לשמש נגדכם במשפט. החוקרים נוטים לפעמים להוביל את החקירה לכיוונים מסוימים, משום שזהו תפקידם, ופעמים רבות זה הכרחי ומועיל שכן האדם החשוד אכן אשם, אך פעמים אחרות, אנשים חפים מפשע נדחקים בחקירות לפינות שלא היו צריכים להיכנס אליהן, ומה שקורה בסופו של דבר זה שאף על פי שהם חפי מפשע , מה שהם אמרו לחוקרים במשטרה משמש נגדם. הכרחי שבכל מצב בו אתם מוזמנים לחקירה על עבירה של אלימות במשפחה, תעמדו על הזכות שלכם לפנות לעורך דין פלילי  חשוב מאוד שבמקרה כזה תדרשו לממש את זכותכם לפנות לעורך דין פלילי שיסייע לכם.

איך עורך דין פלילי יוכל לעזור במקרים של אלימות במשפחה

בכל מקרה בו אתם חשודים או חושדים באדם קרוב במקרה של אלימות במשפחה, פנו לעורך דין פלילי שייקח את התיק ויעזור לכם לצאת מהתסבוכת במידה ואתם מואשמים בביצוע עבירה שכזו, או לחלופין, ערבו את עורך הדין הפלילי במקרה על מנת שיטפל בתיק.אלימות במשפחה היא נושא רציני וכאוב מאוד ואין להקל בו את הדעת. המצב כיום הוא לא כבעבר ואלימות מכל סוג, פיזית, מילולית או נפשית אינה מתקבלת על הדעת, לא כאמצעי חינוך ולא כהתנהלות וכאורח חיים. עורכי דין פליליים יוכלו לסייע בכל מקרה בו אנשים חפים מפשע נחשדים באלימות במשפחה, וכן במקרים בהם בן או בת משפחה סובלים מאלימות מצד קרוב משפחה ולא יודעים כיצד להביאו לדין. עורך דין פלילי יעזור בכל תיק הקשור לאלימות במשפחה, ישתף פעולה עם הרשויות, עם המשטרה וידאג להוציא את הצדק לאור כך או כך.