עורך דין פלילי לאלימות במשפחה

תוכן עניינים

אלימות בתוך המשפחה היא עבירה פלילית חמורה . לצערנו יש כל כך הרבה מקרים כאלה ולא חסרה עבודה לעורך דין פלילי לאלימות במשפחה.  בכל מקרה כזה, מערכת המשפט תדאג  שיבדקו את הנאשמים, יבחנו את אישיותם ואת מצבם הנפשי, את המצב הכלכלי והמצב החברתי שלהם – כדי לשלול רקע פסיכולוגי למעשיהם . עורך דין פלילי מקצוע ידאג להביא לדין אדם אשם גם אם זה יעשה ככל יכולתו לטעון לאי שפיות או לתירוץ כזה או אחר עבור התנהגותו האלימה. בכל מצב, עו"ד פלילי מקצועי אשר זהו תחום התמחותו, יהיה הגורם הנכון להסתייע בו במקרים בהם אדם אלים מבצע עבירות אלימות בקרב משפחתו.

כיצד יוכל לעזור לכם עורך דין פלילי לאלימות במשפחה

עבודתו  של עורך דין פלילי היא חשובה ביותר כאשר מדובר במקרים של אלימות בקרב המשפחה. עם השנים נחשפים יותר ויותר מקרים של אלימות במשפחה בין אם מדובר באלימות פיזית, התעללות נפשית או אלימות מילולית. כיום מערכת החוק והמשפט וכן משטרת ישראל לא עוברים בשתיקה ואף מגלים ערנות יתרה כאשר מתגלים מקרים של אלימות במשפחה. עבודתו אף מקבלת ערף מוסך כאשר מעורבים במקרה קטינים או קשישים חסרי ישע, אז החוק אף מחמיר יותר שכן ישנם סעיפי אישום נוספים למקרים כאלה. השופטים ובכלל מערך בתי המשפט מחמירים מאוד בימינו בשפיטת נאשמים על מקרי אלימות בתוך המשפחה. הסיבה לכך כנראה נעוצה בעבודה ששנים רבות הדבר היה נסתר מהתודעה הציבורית, ומקרי התעללות רבים נמשכו על פני שנים. הצלקות הנפשיות והפיזיות שנותרו בנפגעים, מהדהדים עד היום בתודעה הציבורית ונמצאים על סדר היום באופן תמידי. מאז שעלתה המודעות, מערכת החוק והמשפט, החל מעורכי דין פליליים וכלה בשופטים, מקפידים מאוד על הליכים משפטיים מחמירים בכל הקשור לאילמות במשפחה.

מתי לפנות לייעוץ של עורך דין פלילי לאלימות במשפחה

בכל מקרה בו אתם מעורבים במקרה של אלימות במשפחה, עליכם לפנות מיד לקבלת ייעוץ מעורך דין פלילי. הסיבה לכך היא שעו"ד פלילי המתמחה בתחום יוכל לייעץ לכם ולכוון אתכם כיצד להתנהל, מה לעשות וייתן לכם כלים להתמודד עם מערכת החוק והמשפט, משום שהוא גורם מקצועי העוסק בחוק ומשפט ואדרבא, מתמחה בתחום של מקרי אלימות במשפחה. אם אתם נחשדים כאשמים בעבירה של אלימות במשפחה או במקרה והגשתם תלונה נגד בן משפחה על אלימות, פנו לייעוץ מקצועי של עורך דין.