עורך דין פלילי או עורך דין נזיקין?

תוכן עניינים

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים ואתם מעוניינים לתבוע את אותם פיצויים שמגיעים לכם משום פגיעה פיזית ו/או נפשית, חשוב שתשכירו את שירותיו של עורך דין שמנוסה בתחום. כלומר, עורך דין תאונות דרכים שעוסק בתחום הנזיקין.

חשוב לדעת- תאונות דרכים

  • השכרת עורך דין – השכרת שירותיו של עורך דין ישפרו את הסיכויים להשיג את אותו פיצוי שמגיע לכם.
  • מומחיות- יש עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילי ויש כאלו שעוסקים בתחום הנזיקין. אם העורך הדין אליו אתם פונים מפרסם את עצמו תחת הכותרת 'עורך דין בתחום הפלילי' הוא מייצג את הצד שגרם לתאונה ואם מדובר על משרד עורכי דין תאונות דרכים הרי הם מייצגים את הצדדים שנפגע בתאונה (נזיקין).
  • ייעוץ מקדים- פנייה אל עורך הדין שמומחה בתחום התאונות דרכים למטרת ייעוץ יעזור לכם להימנע מטעויות ההתנהלות אל מול חברות הביטוח.
  • מגוון מקרים- יש לקחת בחשבון שכאשר מדובר על תאונות דרכים, הכוונה יכולה להיות למקרים מסוגים שונים, כמו למשל תאונת דרכים עם אופניים חשמליים, תאונת דרכים עם אופנוע ותאונה בין שני רכבים. חשוב מאוד לוודא שאותו עורך דין תאונות דרכים בו אתם בוחרים מנוסה בייצוג וייעוץ של מקרים מאותו סוג.

יש מצבים שונים בתחום התעבורה בהם יש לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי. רוב האנשים אינם לוקחים בחשבון, שאם התאונה שנגרמה הייתה באשמתם, אם משום שהם שתו כוסית בירה לפני שהם יצאו לדרך, עישנו ג'וינט או משום שהם לא צייתו לכללי התעבורה, יש בהחלט מצב שרישיון הנהיגה שלהם ייפסל. מסיבה זו יש ניתן לראות עורכי דין שמפרסמים את עצמם גם כעורך דין פלילי, שמומחה בכל הקשור אל מקרים של תאונות דרכים. טרם השכרת שירותיו של אותו איש מקצוע, תמיד יש לבדוק האם מדובר על עורך דין שעוסק רק בתחום הנזיקין, כלומר יכול לעזור לכם לקבל את הפיצויים שלכם באמצעות תביעה אל מול חברת הביטוח או עורך דין שמומחה בתחום הפלילי תעבורתי ויוכל לעזור לכם במקרה בו גרמתם לתאונת דרכים בגלל אי מתן זכות קדימה או אי שמירת מרחק ומקרים נוספים.

לסיכום, טרם שכירת שירותיו של עורך דין פלילי או נזיקין יש להבין מיהו אותו מומחה שמתאים למקרה שלכם. לאחר מכן, יש לוודא שמדובר על עורך דין מורשה שיכול להציג בפניכם רזומה מוצלח שכולל מקרים דומים למקרה שלכם.

עורך דין