עורך דין המטפל בעבירות מין

תוכן עניינים

כאשר מדברים על חקירות מין, מדברים על נושא רגיש ביותר ומכאן שחשוב לבחור עורך דין המטפל בעבירות מין כדי שזה יידע לעשות דברים נכון ולהנחות אתכם נכון.

עורך דין המטפל בעבירות מין יעמוד לרשותכם ויסייע לכן או לכם להתמודד אל מול אימת בלבול המתלונן או המתלוננת בעבירה המיוחסת לה. מכאן, חשוב מאוד להיעזר או להירתם לעורך דין נכון שידע לסייע לכם לעמוד בבית משפט ולדעת מה להגיד ומה לא להגיד. המציאות קשה במקרים  רבים ומכאן שלעיתים המתלוננת עלולה להישאר עוטה באפלה נוכח בחירה של עורך דין שלא הצליח להציג את טענותיה בפועל.

מה קורה כשאתם אשמים בעבירות מין?

העניין של חקירה נגדית הינו ענין של מה בכך. כאן מדברים על רעיון של איך לסתור עדויות ואיך לעמוד אל מול המתלוננת ולבדוק את טענותיה כך שהעונש יהפוך מזערי אם בכלל. זה חשוב, כי יש לא מעט מקרים של תלונות שווא ואם לא מודעים לבחירת הסנגור הנכון, אתם עלולים להיענש בגין משהו שאינכם אשמים בו, רק שלא הייתה לכם ההוכחה המספקת לכך. אופי האישום יקבע את העבירה ומכאן שחשוב מאוד לא לעשות את זה עם עורך דין שלא מתחום המשפט הפלילי. חשוב לציין כי לא פעם עלולה המתלוננת להשיג אהדה מהקהל שנמצא בבית המשפט וכך למעשה להערים על כל שאר שלא ישימו לב כי אכן מדובר בתלונת שווא. כאמור? המילה שלה נגד המילה שלו. שואלים אם היו מקרים כאלו? אין צורך לספר לכם כמה מקרים של אנשים שהתלוננו עליהם והפכו קורבן על לא עוול בכפם.

מיומנות של עורך דין אל מול מתלוננת

הנה סיבה אחת מדוע אתם צריכים עורך דין המטפל בעבירות מין. לרוב, גם אם מדובר בתלונת שווא, לא תוכלו להתמודד עם זה לבד. תשאול של עורך דין בנושא הזה חשוב מאוד מכיוון שהוא דורש מיומנות וניסיון רב. כאן מדובר בעבירות קשות שבוצעו לא פעם בנשים ולעיתים נדרשת רגישות של עורך דין כדי שזה יצליח להוציא את האמת ולזכות את הנאשם שלעיתים נקלע לסוגית שווא. לצד האמפתיה והרגש עולה כי לא מעט עורכי דין מנוסים מצליחים ואף הוציאו הודעה שהיא מסר שווא מצד המתלוננת לכאורה -דבר שהחזיר את החופש למיוצג שלהם.

בסיכום דבר, כדי לבטל כל ספק סביר, אל תעשו זאת לבד, בחרו עורך דין שיידע לערער אמינות של תלונה ולחזק את עמדתכם בפועל. שיחה עם עורך דין המטפל בעבירות מין לפני חקירה משטרתית תחסוך לכם לא מעט ותסייע לכם להשיג את החופש האבוד. צריכים עזרה? בקרו באתר והשאירו את פרטיכם האישיים ,נשמח לייצג אתכם בצורה הטובה ואף לייעץ נכונה.

עורך דין