עו"ד רשלנות רפואית – כיצד תבחרו את העו"ד המתאים

תוכן עניינים

עברתם ניתוח ואתם חוששים שהיתה מעורבת בו רשלנות רפואית? מעקב ההיריון שלכן בוצע באופן לא תקין וישנה סברה שגם כאן מדובר במקרה של רשלנות רפואית? אם כן, עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית הוא הכתובת המתאימה. עורך דין יוכל לסייע לכם לבחון את המקרה ובמידה ונמצא שאכן זהו מצב של רשלנות רפואית בניתוח או אולי רשלנות רפואית בהריון, תוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם. מה חשוב לבדוק לפני שפונים אל עורך הדין? הנה כמה נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן:                                                                         

  1. התמחות בתחום – במקרים של רשלנות רפואית בניתוח או רשלנות רפואית בכל הליך רפואי כלשהו, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה במקרים כאלה. עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בקיא בכל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לתחום, יודע כיצד "לתקוף" את העניין וגם לבחון את המקרה ובעיקר יודע כיצד להתנהל מול כל הרשויות הלוקחות בכך חלק, לרבות בתי המשפט והמשרדים השונים.
  1. קבלת המלצות – ישנם לא מעט עורכי דין המציעים את שירותיהם במקרים של רשלנות רפואית בניתוח או רשלנות רפואית בהריון. כדי לוודא שאתם אכן פונים אל עורך הדין המתאים, מומלץ לכם לפנות ללקוחותיו הקודמים ולבקש לשמוע מהם חוות דעת על השירות שניתן להם על ידו. בנוסף, כדאי גם להיכנס לאתר האינטרנט של עורך הדין עצמו ולחפש בו המלצות המתפרסמות בדרך כלל על ידי לקוחותיו. מידע זה יוכל לעזור לכם בקבלת ההחלטה ולבחון את עורך הדין מזווית אחרת.
  1. ניסיון בתחום – מקרים של רשלנות רפואית בהריון או במהלך ניתוח הם מקרים מורכבים מאד. על עורך הדין להציג בפני בית המשפט את הקשר הישיר בין ההליך הרפואי שבוצע או שלא בוצע לבין התוצאות שהתקבלו. כדי לעשות זאת עליו להכיר את התחום לעומק וגם להיות בעל ניסיון. חשוב לפנות לעורך דין שטיפל בעבר בלא מעט מקרים של רשלנות רפואית וגם בעל ניסיון בהגשת תביעות לבית המשפט ובליווי תובעים. מומלץ בפגישת ההיכרות איתו לשאול אותו לגבי תיקים נוספים שטיפל בהם בעבר ולשמוע ממנו מהו ניסיונו בתחום זה.
רשלנות רפואית