מדריך פונדקאות בחו"ל

תוכן עניינים

לא כל אישה מצליחה להביא עצמה להיכנס להריון, הן בשל בעיות מולדות והן בשל בעיות בריאותיות, שהתפתחו עם השנים. היכולת להתמודד עם רוע הגזרה ועם העובדה, שהאישה לא תצליח להביא ילדים לעולם, מובילה נשים רבות לחפש לעצמן אם פונדקאית בארץ או בחוץ לארץ.

מעבר לאותן נשים אשר מחפשות לעצמן דרכים יצירתיות להביא לעולם ילדים, ישנם את זוגות הגברים החד מיניים, החולמים להיות אבות, אך בשל העדפותיהם המיניות, נבצר מהם לגדל ילדים, אלא אם ימצאו דרך להגיע אל אם פונדקאית בארץ או בחוץ לארץ. פונדקאות בחו"ל הינו הליך מקובל ואף מוכר על ידי מדינות רבות, בין אם זהו הליך פונדקאות בארצות הברית, יוון, הודו וכיוצא בזאת. מדינות רבות סגרו את שעריהן אך למי שידו משגת, יש עדיין מספר אופציות.

כיצד מתחילים הליך פונדקאות

הליך פונדקאות בארץ ואף מחוצה לה, הוא הליך מורכב אשר דורש הכרות רבה עם הבירוקרטיה והחוקים של המדינה אליה ניגשים לבצע את ההליך. לא בכל מדינה הליך הפונדקאות מותר או חוקי, ולא בכל מדינה ההליך זהה לכלל הזוגות ולראיה, קיימות מדינות ברחבי העולם אשר בהן הליך פונדקאות עבור זוגות חד מיניים, נחשב עבירה על החוק. על מנת להתחיל בתהליך ומעבר להכרת החוקים במדינה אליה ניגשים, יש להיערך לכך מבחינה כלכלית. בדיוק כפי שעליכם להכיר את החוקים השונים בכל מדינה, עליכם להיערך מראש לעלויות הכלכליות, משום שלא כל מדינה מציעה את ההליך  בעלויות זהות.

הדרך הטובה ביותר להתחיל בהליך פונדקאות, היא להיעזר בשרותיה של סוכנות מוכרת, מיומנת ומובילה בתחומה. סוכנות כזו עתידה לעשות לכם סדר בתהליך ולקבע אתכם, הן באשר לעלויות הכלכליות הצפויות במהלך הדרך והן באשר למדינה המומלצת עבורכם לביצוע ההליך. יש הסבורים כי הם יכולים לחסוך בהוצאות הנלוות עבור שרותי הסוכנות, אך המציאות מוכיחה כי דווקא ההוצאה עבור שרותי הסוכנות עצמה, היא זו שחוסכת בהוצאה, וזאת בשל ההכרות המעמיקה בה מחזיקה הסוכנות ומניעת טעויות אשר גובות הוצאות מיותרות.

כל עוד בחרתם להתחיל תהליך פונדקאות בחו"ל, קחו בחשבון את הסוכנויות השונות וודאו כי הן עונות על דרישותיכם. שימו לב כי פגישת הכרות, על פי רוב אינה עולה מאום, כך שאין לכם מה להפסיד מלבד זמן הביקור. לסיכום: פונדקאות בארצות הברית כמו גם פונדקאות במדינות אחרות מעבר לים, דורשות הבנה מעמיקה, שאינה מצויה בכל אדם ודורשת זמן למידה ממושך, שלעיתים שווה לחסוך, בעיקר בשל העובדה, שלמידה מלווה בטעויות רבות ומיותרות.

היריון