חשיבות עורך דין תעבורה

תוכן עניינים

ייעוץ וייצוג משפטי  של עורך דין תעבורה בבית המשפט

כאשר מוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות בכלל והמבוססת על סירוב להיבדק בפרט, חשוב ומומלץ ביותר להתייעץ עם עורך דין תעבורה. היכרותו את החוק, את הפסיקות ותקדימיהן, ניצול פרצות בחוק, האפשרות להוכיח פגמים וכשלים בתהליך הבדיקה ובמכשיר הבדיקה, בהתנהגות לא ראויה של השוטר ועוד, כל אלה עשויים "לשחק" לטובתכם גם בהינתן האשמה ולאחר הגשת כתב אישום. ויתור על שירותיו של עורך דין שייצג אתכם במשפט עלול לעלות לכם ביוקר מכל הבחינות ומכל ההיבטים. אם החופש שלכם בכלל וחופש התנועה בפרט (ו/או ההיפך) יקרים לכם מ

ישנה החמרה בנהיגה בשכרות בנהיגה בשכרות לאור רצונו של המחוקק להילחם מלחמת חורמה כנגד נהיגה בשכרות שבסופם לרוב מסתיימים בתאונות דרכים נמצא עפ"י מחקרים נהגים שנבדקו בינשוף נמצאו שבדמם רמה של אלכוהול גבוה מן המידה המקובלת. ובכדי להאשים נהג בגין נהיגה בשכרות עליו להגיע לרף המינימלי של 290 מ"ק אלכוהול לליטר דם.

פסק דין תקדימי בעניין זה, הביא לזיכויו של נהג אשר נתפס כ"נוהג בגילופין", למרות רמת אלכוהול נמוכה בדמו. בבית המשפט נקבע כי שוליו האמפיריים של המכשיר אינם מידתיים בכדי להעמידם על 290 מ"ג אלכוהול לליטר דם.

 

יש החמרה מיוחדת לציבור שמשתייך לאוכלוסיות מיוחדות כגון נהג חדש ?

לציבור המשתייך לנהיגה מקצועית הנקרא גם "אוכלוסיות מיוחדות" כגון: נהגי משאיות, נהגים חדשים נהגי מוניות ואוטובוסים אף הורידו את הרף ל- 100 מ"ק לליטר אוויר נשוף. ברי, נהגים מקצועיים אינם רשאים לנהוג בכמות מזערית שכזו. ולכן אין אפשרות מעשית שאדם יכול לייצג את עצמו  לא רק משום הפירוט לעיל ושאינו יודע בהליך המשפטי דבר, אלא גם שהמאשימה דורשת מאסר בפועל לנהיגה בשכרות ובפרט לאוכלוסיות מיוחדות אלו ולכן חשיבות הייצוג עי" עורך דין תעבורה גבוה מתמיד.

 

כדי להותיר אותה לחסדי השופט- צרו לאלתר קשר עם עורך דין לאחר סירוב לבדיקת שכרות.

תעבורה