בחירה נבונה של הרצאה

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ניתן לראות שחברות רבות ואף אנשים פרטיים משתמשים בשירותיהן של חברות שמתווכות בין מרצים מובילים והרצאות בתחומים שונים לבין הסקטור העסקי והמגזר הפרטי. חברות אלו  עובדות עם מרצים מהשורה הראשונה, כמו למשל ד"ר דורון אייל ומלווים את הלקוח העסקי או הפרטי משלב גיבוש הרעיון ועד יישומו בפועל תוך התאמת ההרצאה המבוקשת לצרכי הקהל ואופי האירוע בו משולבת ההרצאה. הצלחתן של חברות אלו נעוצה בעובדה שהיא מבטיחה תוכן איכותי וברמה גבוהה המתאים לכל אירוע. מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו לבחור באופן הנכון ביותר את המרצה או ההרצאה המתאימה ביותר לאירוע אותו אתם עורכים? התחילו לקרוא!

בחירת מרצה או הרצאה לאירוע

יש שתי שיטות לבחירת הרצאה. הראשונה היא לבחור הרצאה על פי מרצה מוביל בעל שם, כמו למשל ד"ר אייל דורון, שמומחה בכל הקשור אל חקר החוויה האסתטית טלוויזיונית, מודלים לחשיבה יצירתית בקרב ילדים ובני נוער והיבטים פסיכולוגים ופילוסופים של המדיה. הרצאותיו של ד"ר דורון מתאימות לכל מי שמחפש הרצאות בתחומי הניהול, יצירתיות וחדשנות. הרצאותיו עוסקות בחדשנות וכן ביצירתיות במאה הנוכחית, בשאלה האם אכן ניתן לפתח את היצירתיות בכל גיל ובכל שלב בחיים, בכל הסיבות שלא צריך לפחד מכישלון ומהו סוד הקסם של תקופות הידועות כתקופות משבר ועוד. השיטה השנייה לבחירת הרצאה היא על פי נושא, תחום הרצאה מבוקשת או עולם תוכן (איכות הסביבה, אופנה, חדשנות, יזמות, אקטואליה וכו').

 

בחירת הרצאה תמיד תיעשה בהתאם לסוג האירוע והצביון של האירוע. טרם בחירת הרצאות לאירועים שונים חשוב מאוד לבדוק מהו המוניטין של המרצה בתחום, מה איכות הרצאותיו (יש אנשים שכותבים ספרים בכישרון רב ומתהדרים בתארים אקדמאיים אך לא בהכרח יודעים כיצד להעביר הרצאות מרתקות שסוחפות את קהל המוזמנים לאירוע), יש לוודא שלאותו מרצה יש ניסיון בעבודה עם קהל יעד מהסוג שלכם, שהמרצה ידוע כבעל כריזמה והרצאותיו מרתקות וכמובן חשוב לוודא שנושא ההרצאה אכן מתאים לסוג האירוע ולמוזמנים אליו.

 

אם למשל מעוניינים לערוך כנס העוסק בתחומי החדשנות היצירתית וחווית המדיה האסתטית משתלם יהיה להזמין את אחת מהרצאותיו של אייל דורון אם מעוניינים בערב בידורי ודינמי במיוחד משתלם יהיה להזמין הרצאות בתחום יצירתיות מאת מרצים ששולטים היטב ברזי התיאטרון והדינמיקה הקבוצתית ואם מעוניינים בהרצאה לקהל המורים יהיה זה הגיוני להזמין מרצה מתחום החינוך או מרצה שמעביר הרצאות מעניינות בתחום החינוך.

 

הרצאה